8:00 - 15:00

ساعات کار شنبه – پنجشنبه

031-32358588

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

اینستاگرام

تلگرام

جستجو

نحوه کاهش هزینه های انرژی در تأسیسات ذخیره سازی سرد

برای آن انبارهای یخچال دار ، انرژی دومین هزینه عملیاتی را می گیرد. برای حفظ دمای پایدار ، به ویژه در کاربردهای غذایی منجمد ، به یخچال ثابت و مقدار زیادی انرژی نیاز دارد. یافتن راه هایی برای متعادل سازی هزینه های انرژی و ثبات دما نبردی دائمی است که اپراتورها را مجبور می کند تا به طور مداوم به دنبال فن آوری ها و استراتژی های جدید باشند که از محصول و خط اصلی آنها محافظت می کند. در زیر پنج نکته آورده شده است که می تواند ضمن حفظ ثبات دما در انبارهای یخچال ، هزینه های انرژی را کاهش دهد.

در زیر پنج نکته آورده شده است که می تواند ضمن حفظ ثبات دما در انبارهای یخچال ، هزینه های انرژی را کاهش دهد.

برای شناسایی اتلاف انرژی ، یک بررسی کامل انرژی انجام دهید

اولین کاری که کارشناسان مدیریت تأسیسات باید انجام دهند بررسی انرژی تأسیسات است. آنها میزان تأسیسات تأسیسات شما را ارزیابی می کنند و اقدامات بهبود کارایی تأسیسات شما را ارزیابی می کنند. آنها بررسی های انرژی را در سطوح مختلف انجام می دهند. سه سطح بررسی انرژی وجود دارد – سطح یک ، سطح دو و سطح سه. این کارشناسان مدیریت تسهیلات سطحی را که به بهترین وجهی با نیاز مشتری سازگار است ، شناسایی می کنند.
سطح یک برای امکاناتی است که نیاز به غربالگری سریع و کوتاه دارد. سطح دو با یک بررسی کوتاه در محل ، هزینه انرژی ساختمان ها را اندازه گیری می کند ، که از طریق آن صرفه جویی و تجزیه و تحلیل هزینه اقدامات کم / بدون هزینه را ارائه می دهد. سطح سه یک بررسی دقیق تر و تجزیه و تحلیل انرژی را ارائه می دهد ، که اقدامات عملی برای اصلاح روشهای عملیاتی و نگهداری را نشان می دهد که می تواند انرژی بیشتری را ذخیره کند. آنها نه تنها یک بار ، برای شناسایی اتلاف انرژی ، به طور منظم بررسی های انرژی انجام می دهند.

از منابع تجدیدپذیر انرژی استفاده کنید

مدیران تاسیسات می دانند که چک کردن به تنهایی نمی تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند. آنها باید یک برنامه مناسب و سیستم های انرژی تجدیدپذیر یکپارچه برای بهبود عملکرد انرژی انبار یخچال تهیه کنند. برخی از منابع تجدیدپذیر که معمولاً استفاده می کنند شامل سیستم های الکتریکی خورشیدی ، سیستم های توربین بادی و سیستم های زمین گرمایی است. آنها باید قبل از اتصال آنها به شبکه ابزار ، تغییرات گسترده ای را در این سیستم ها ایجاد کنند. آنها همچنین نیاز به نگهداری دوره ای برای طولانی مدت و عملکرد بالا این سیستم ها دارند.

از روشنایی کم مصرف استفاده کنید

آن دسته از متخصصین واجد شرایط مدیریت تاسیسات قادرند گزینه های مختلفی را برای صرفه جویی در مصرف انرژی با استفاده از تکنیک های موثر روشنایی ارائه دهند با اتخاذ آخرین فن آوری روشنایی ، آنها می توانند هزینه های انرژی روشنایی را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. آنها سعی می کنند مقاوم سازی های کم مصرف را که کیفیت نور را افزایش می دهند انتخاب کنند. جایگزین های با بازده بالا برای لامپ های رشته ای ، لامپ های با بالاست الکترونیکی به طور گسترده ای برای ارتقا سیستم روشنایی استفاده می شود. آنها همچنین با بهره گیری از نور طبیعی خورشید برای روشنایی و / یا گرم شدن فضای داخلی تاسیسات ، بهره وری انرژی را افزایش می دهند.

از سیستم های HVAC Zoned استفاده کنید

بیشتر برنامه های موفق مدیریت انرژی بر استفاده مناسب از سیستم های HVAC منطقه ای متمرکز شده اند. فن آوری های جدید به مدیران تاسیسات اجازه می دهد تا سیستم های HVAC را انتخاب کنند تا میزان مصرف انرژی را بین 25-50 درصد کاهش دهند.

ترموستات قابل برنامه ریزی را نصب کنید

مدیران باتجربه تاسیسات با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه بیشتر ، ترموستات های قابل برنامه ریزی را نصب می کنند که انعطاف پذیری را برای نادیده گرفتن دستی یک برنامه معین برای دوره های کوتاه تر و طولانی تر فراهم می کند.

درباره نویسنده: فرانک ال. یک مهندس تبرید با چندین دهه تجربه کار در ماشین آلات و سیستم های تبرید صنعتی ، مهندس ارشد طراح و کارشناس تبرید در SFT (Shining Fish Technology). Shining Fish Technology (SFT) یک تولید کننده و صادر کننده اصلی تجهیزات و سیستم های تبرید صنعتی است. ما در طراحی و توسعه راه حل های مدرن برای ذخیره سازی یخچال صنعتی پیشگام هستیم. ما نه تنها محصولات منفرد مانند پانل های عایق پیش ساخته و تجهیزات برودتی را تولید می کنیم ، بلکه کل پروژه نصب کامل سرما را نیز طراحی و توسعه می دهیم و همچنین نصب پروژه سردخانه را نیز انجام می دهیم. SFT ارائه دهنده راه حل های کلیدی برای پاسخگویی به تقاضای شما برای محیط های یخچال صنعتی مانند اتاق های سردخانه صنعتی ، انبارهای تدارکات زنجیره ای سرد و اتاق های سرد است.

بدون ديگاه

ارسال نظر