8:00 - 15:00

ساعات کار شنبه – پنجشنبه

031-32358588

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

اینستاگرام

تلگرام

جستجو

عیب یابی مشکلات ذخیره سازی سرد

معرفی

صدها انبار یخچال دار در انتاریو وجود دارد (شکل 1) که برای ذخیره کوتاه مدت یا طولانی مدت میوه ها و سبزیجات استفاده می شود (در این صفحه اطلاعات به آنها محصول گفته می شود). از انبارها به عنوان ابزاری برای بازاریابی صاف قله ها و دره های تولید ، امکان تأمین مداوم بیشتر مشتریان و حفظ کیفیت محصولات استفاده می شود. انبارها در یک طیف گسترده ای از اندازه ها ، چیدمان ها و روش های ساخت قرار دارند که همگی برای عملکرد مناسب آنها حیاتی هستند

شکل 1. یک سردخانه با برخی از اجزای مشخص شده.

مشکلات سردخانه دارید؟ عدم شناسایی مسائل می تواند منجر به فساد محصول در مدت زمان نگهداری در سردخانه شود. این برگه حقایقی برخی از رایج ترین مشکلات موجود در انبارهای یخچال را ذکر کرده است ، با علل و راه حل های احتمالی. همیشه انجام یک کار بازرسی و تعمیر و نگهداری منظم برای اطمینان از مناسب بودن سردخانه و عملکرد صحیح آن ایده خوبی است. یک پیمانکار سردخانه می تواند در تهیه برنامه بازرسی و نگهداری کمک کند. برخی از راه حل ها را می توان توسط صاحب ذخیره حل کرد در حالی که راه حل های دیگر باید توسط یک پیمانکار واجد شرایط حل شود.

دلایل زیر و راه حل های احتمالی در این صفحه واقعیت ذکر شده است:

مرتبط با محصول

  1. برخی از محصولات در حال یخ زدن است.
  2. برخی از محصولات رو به کاهش است.
  3. بعضی از محصولات عرق می کنند یا آب آزاد روی آن است.
  4. محصول نمایش رسیده شدن زودرس ، تغییر رنگ و از دست دادن برگ (گیاهان) است.
  5. محصول دارای بو یا طعم نامطبوع است.
  6. محصول در حال پوسیدن است.

مرتبط با ساختمان

  1. دیوارها و / یا سقف میعان یا کپک زده اند.
  2. دیوارها و / یا سقف در حال پوسیدگی هستند.
  3. سقف چکه می کند.
  4. کف حتی در صورت پاشیدن آب با کف خشک می شود.
  5. دمای داخل هوا در طول دوره ذخیره سازی نوسان می کند.
  6. دمای داخل هوا در طول مدت نگهداری گرمتر از حد مطلوب است.
  7. دمای داخل هوا در طول مدت نگهداری سردتر از حد مطلوب است.
  8. در داخل دمای هوا یکنواخت نیست.
  9. هوای انبار بوی بد می دهد یا تنفس آن دشوار است.
  10. سیم پیچ های اواپراتور در حال مایع شدن هستند و میعانات زیادی را اجرا می کنند.
  11. مصرف برق در حال افزایش است.

مسائل مربوط به محصول

مشکل: برخی از محصولات در حال یخ زدن است

علل احتمالی این موارد: راه حل های احتمالی عبارتند از:
ترموستات خیلی سرد تنظیم شده است ، دیفرانسیل آن بسیار گسترده است یا محل ترموستات (یا سنسور آن) ضعیف است. ترموستات را در دمای بالاتر تنظیم کنید. دیفرانسیل دما را کاهش دهید (خاموش). ترموستات (یا سنسور آن) را دوباره جابجا کنید یا ترموستات را تعویض کنید.
محصول خیلی زیاد روی هم چیده شده و مستقیماً از جریان سیم پیچ در جریان هوا قرار می گیرد. از انباشته شدن محصول خیلی نزدیک به جریان هوا از سیم پیچ ها خودداری کنید. زیر انفجارها را نصب کنید تا هوای سرد بالای محصول را منحرف کند.
محصول در حال لمس است یا خیلی به دیوارهای یخ زده نزدیک است (در زمستان یا اگر کنار فریزر باشد). عایق کاری مجدد ، به ویژه بر روی پایه های بتونی و دور نگه داشتن محصول از دیواره های سرد.
سیم پیچ های اواپراتور کثیف هستند یا یک یا چند فن در آنها کار نمی کند و باعث می شود دمای هوای خارج شده سردتر شود. سیم پیچ اواپراتور را تمیز یا فن ها را تعمیر کنید.
یک سیم پیچ ممکن است به درستی کار نکند (با چندین سیم پیچ) و باعث سردتر شدن دمای هوای خارج شده از سیم پیچ های دیگر شود. از یک تکنسین بخاطر جریان صحیح مبرد ، فشار کارایی و درجه حرارت (کولیس ها و شیرها) استفاده کنید.
جریان هوا ضعیف. برای یافتن لکه های هوای مرده از یک مولد دود استفاده کنید. سیم پیچ ها را جابجا کنید یا ظرفیت فن آنها را افزایش دهید. لوله های هوا و / یا فن های گردش اضافی را نصب کنید. برای ارتقا distribution توزیع مناسب هوا ، کانتینرها را کنار بگذارید.

مشکل: برخی از محصولات در حال کاهش است

علل احتمالی این موارد: راه حل های احتمالی عبارتند از:
رطوبت نسبی ذخیره سازی بسیار کم است. سیم پیچ اواپراتور را تمیز کنید (اگر کثیف باشد). فن های غیر عملکردی را جایگزین کنید.
فرکانس یخ زدایی (مدت زمان و خاتمه) را بررسی کنید زیرا ممکن است گرمای زیادی به اتاق اضافه کند یا باعث یخ زدگی بیش از حد بین چرخه شود.
از یک پیمانکار بخواهید سیستم و سیم پیچ ها را برای عملکرد کارآمد و دمای مناسب عملکرد بررسی کند. تنظیمات سوپرهیت در شیرهای انبساط.
اندازه سیستم را از طرف پیمانکار بررسی کنید (کمپرسور در مقابل اندازه سیم پیچ اواپراتور و اختلاف دما در شرایط واقعی طراحی).
اندازه سیم پیچ را افزایش دهید یا تعداد بیشتری سیم پیچ نصب کنید تا بتوانند در اختلاف دمای کمتری بین هوای “سرد” از سیم پیچ و هوایی که محصول “احساس” می کند کار کنند. این باعث کاهش رطوبت هوا می شود.
تجهیزات رطوبت زنی را نصب کنید که می تواند غبار بسیار ریز یا اتمی را تأمین کند (پس دادن آب به داخل محصول خشک شده سخت است).
محصول گرم و مرطوب است در حالی که هوای سرد خشک است و رطوبت را بیرون می کشد. دیفرانسیل فشار بخار خیلی زیاد است. پس از برداشت سریع و سریعتر گرمای مزرعه را بردارید تا اختلاف فشار بخار بین محصول و هوای ذخیره کمتر باشد. بنابراین انگیزه کمتری برای خروج رطوبت از محصول و ایجاد خشکی ایجاد می شود.
ظروف چوبی و ساختار ذخیره سازی خود رطوبت هوا و محصول را بیرون می کشد. ظروف چوبی را قبل از قرار دادن در انبار طولانی مدت مرطوب کنید. آزمایشات نشان می دهد سطل های زباله چوبی می توانند با جذب رطوبت ، 10٪ از نظر وزنی افزایش دهند.
محصولاتی مانند میوه درختان منجمد هنگامی که کمی منجمد می شوند چروکیده به نظر می رسند. راه حل های احتمالی را در زیر انجماد مشاهده کنید . میوه درختی که کمی منجمد شده است از کاهش رطوبت کم نمی کند و

مشکل: بعضی از محصولات عرق می کنند یا آب آزاد روی آن است

علل احتمالی این موارد: راه حل های احتمالی عبارتند از:
هوای گرم و مرطوب از دریچه های درب یا نشت هوا در اتاق وارد می شود. با به حداقل رساندن زمان باز شدن درب ، نصب پرده نوار (یا پرده هوا) ، جلوگیری از فشار باد و / یا خنک شدن ناحیه مجاور ، نفوذ هوای گرم را کاهش دهید.
هوای گرم و مرطوب از محصولی که اخیراً قرار داده شده است به محصول سرد ضربه می زند. محصول “سرد” را برای مدت طولانی تری در اتاق جداگانه از خنک شدن “گرم” نگه دارید. برای کاهش افزایش چشمگیر دمای هوا ، تبرید بیشتری نصب کنید.
هوای گرم و مرطوب پس از خارج شدن محصول از انبار ، روی محصول سرد متراکم می شود. اجازه دهید محصول به تدریج گرم شود. اگر محصول مستقیماً در فضای گرم و مرطوب قرار گیرد یا تهویه مطبوع برای قسمت بسته بندی اضافه شود ، تراکم اجتناب ناپذیر است.
مدت زمان یخ زدایی ممکن است خیلی طولانی باشد و / یا خاتمه کار نکند ، اجازه می دهد دمای اتاق خیلی بالا برود. فرکانس ، مدت زمان و خاتمه یخ زدایی را بررسی کنید تا از اضافه شدن گرمای زیاد به اتاق جلوگیری کنید.
آب یخ زدایی از سیم پیچ های اواپراتور بر روی محصول چکه می کند در صورت امکان میعانات را تخلیه کرده یا روی زمین قرار دهید تا به مرطوب شدن محل ذخیره سازی کمک کند.
قطرات سیستم رطوبت سازی خیلی بزرگ هستند یا رطوبت هوا خیلی زیاد تنظیم شده یا از کالیبراسیون خارج شده است. تجهیزات رطوبت سازی را نصب کنید که می تواند غبار بسیار ریز یا اتمی شده را تأمین کند یا رطوبت هوا را تنظیم ، کالیبره یا جایگزین کند.

مشکل: محصول بلوغ زودرس ، تغییر رنگ ، از دست دادن برگ (گیاهان) را نشان می دهد

علل احتمالی این موارد: راه حل های احتمالی عبارتند از:
گاز اتیلن ممکن است وجود داشته باشد. میوه های تولید کننده اتیلن بالا را در محل ذخیره (مانند سیب ، گلابی ، طالبی ، آلو ، هلو ، زردآلو ، مشکلی ، گوجه فرنگی) حذف کنید. از استفاده از لیفتراک هایی که اتیلن را در اگزوز ساطع می کنند خودداری کنید. قبل از استفاده ، اتاق های ذخیره سازی را کاملاً تهویه کنید. همچنین در صورت استفاده از تهویه هوا به شرطی که یخچال کافی برای کنترل بار اضافی تهویه وجود داشته باشد ، تهویه کنید.
دمای ذخیره سازی ممکن است خیلی زیاد باشد. دمای ذخیره سازی را کاهش دهید. در صورت ناکافی بودن ، یخچال بیشتری اضافه کنید.
چرخه یخ زدایی بیش از حد طولانی است و یا گرمای زیادی به اتاق می بخشد. یخ زدایی را از نظر فرکانس ، مدت زمان و خاتمه صحیح بررسی کنید.
محصول خیلی محکم چیده شده و مانع از خنک شدن آن می شود. فضای بین ردیف ها و لایه های محصول را رها کرده و روی هم قرار دهید تا جریان هوای خوبی را از طریق آن فراهم کند.

مشکل: محصول دارای بو یا طعم نامطبوع است

علل احتمالی این موارد: راه حل های احتمالی عبارتند از:
محصولات در این نزدیکی هست که به راحتی بوها و یا طعم های بد را منتقل می کنند. محصولاتی مانند کلم ، روتاباگا ، کرفس ، سیب زمینی ، پیاز ، کاهو یا سیر را حذف کنید.

مشکل: محصول در حال پوسیدگی است

علل احتمالی این موارد: راه حل های احتمالی عبارتند از:
محصول خیلی گرم است و به سرعت تنفس می کند و پیر می شود. خنک سازی سریع سریع و یکنواخت پس از برداشت. در طول دوره نگهداری دمای توصیه شده را حفظ کنید.
محصول آسیب دیده ، بیش از حد رسیده یا بی کیفیت قبل از ذخیره سازی. قبل از نگهداری میزان پخت و پز را افزایش دهید. انتظار نداشته باشید که ذخیره سازی کالای بی کیفیت را به یک محصول با کیفیت بالا با ماندگاری طولانی تبدیل کند.

موضوعات مرتبط با ساختمان

مشکل: دیوارها و / یا سقف میعان یا کپک زده اند

علل احتمالی این موارد: راه حل های احتمالی عبارتند از:
سطوح داخلی نسبت به برخورد هوا با فضای اتاق سردتر هستند. دمای سطح و سطح رطوبت برای رشد قالب ایده آل است. عایق بیشتری نصب کنید تا سطح دیوارها در بالای نقطه شبنم هوای اتاق گرم شود (تراکم). ساختمان را محکم کرده و جریان هوای بهتری را در این مناطق فراهم کنید.
رطوبت بیش از حد یا هوای مرطوب گرم وارد اتاق می شود. با به حداقل رساندن زمان باز شدن درب ، نصب پرده نوار (یا پرده هوا) ، جلوگیری از فشار باد و / یا خنک شدن منطقه مجاور ، نفوذ هوای گرم را کاهش دهید.
عایق در سقف یا دیوارها اشباع شده است. عایق مرطوب را بردارید. اجازه دهید سطحها خشک شوند و عایق را با عایق کف اسپری مناسب جایگزین کنید.

مشکل: دیوارها و / یا سقف در حال پوسیدگی هستند

علل احتمالی این موارد: راه حل های احتمالی عبارتند از:
انتقال رطوبت به داخل روکش چوبی / ساختار. قبل از بازسازی ، دلیل و چگونگی جلوگیری از مهاجرت مجدد رطوبت را مشخص کنید
نصب نادرست مانع بخار یا از بین رفتن آن. در صورت لزوم محل سد بخار مناسب را تعیین کنید.
نوع نادرست عایق استفاده شده یا مقدار عایق نامناسب نصب شده است. در صورت نیاز ، احتمالاً با عایق های مختلف ، عایق کاری مجدد کنید.
نشت آب از سقف یا منابع دیگر. سقف یا منبع دیگر نشت آب را تعمیر کرده و عایق مرطوب و غیره را خشک یا جایگزین کنید.

مشکل: سقف چکه می کند

علل احتمالی این موارد: راه حل های احتمالی عبارتند از:
تهویه ضعیف اتاق زیر شیروانی باعث تجمع هوای گرم و مرطوب در اتاق زیر شیروانی می شود. فراهم می کند که 1 متر 2 از محدودیت EAVE ورودی دریچه منطقه در هر 600 متر 2 سقف، با همان اوج محدودیت منطقه دریچه، و یا مکانیکی در 1 تغییر هوا / 2 دقیقه تهویه.
عایق بندی اتاق زیر شیروانی ناکافی باعث ایجاد تراکم می شود که از بین ترک ها می ریزد. عایق مرطوب را بردارید. اجازه دهید سطحها خشک شوند و عایق را با عایق کف اسپری مناسب جایگزین کنید
نصب نادرست مانع بخار یا از بین رفتن آن. به اندازه کافی عایق اضافه کنید تا از خنک شدن درجه حرارت آن در سمت گرم به نقطه شبنم (تراکم) هوای گرم در اتاق زیر شیروانی جلوگیری شود. محل مانع شدن بخار به جهت درایو فشار بخار (سمت گرم) بستگی دارد. بسته به کاربری ساختمان ممکن است مانع بخار توصیه نشود.

مشکل: کف حتی در صورت پاشیدن کف با آب خشک می شود

علل احتمالی این موارد: راه حل های احتمالی عبارتند از:
رطوبت نسبی ذخیره سازی بسیار کم است. تعداد بیشتری سیم پیچ نصب کنید تا بتوانند با اختلاف دما کمتری بین هوای “سرد” خارج شده از سیم پیچ و هوای “محصول” کار کنند. این باعث کاهش رطوبت هوا می شود. تجهیزات رطوبت زنی را نصب کنید که می تواند غبار بسیار ریز یا اتمی را تأمین کند ، سخت است که بتوان آب را به محصول خشک شده برگرداند.
کف ها ترک هایی برای خروج آب دارند. کف سیلاب برای دیدن اینکه آیا آب از بین می رود ، به ویژه در امتداد پایه بتن. در صورت لزوم مهر و موم کنید.

مشکل: دمای هوا در داخل دوره ذخیره سازی در نوسان است

علل احتمالی این موارد: راه حل های احتمالی عبارتند از:
ترموستات به درستی قرار نگرفته و دمای متوسط ​​اتاق را حس نمی کند. ترموستات ها را در جریان هوای متوسط ​​اتاق ، معمولاً در جریان هوای برگشتی به سیم پیچ های اواپراتور نصب کنید. ترموستات ها را دور از دیوارهای گرم / سرد ، درها ، چراغ ها ، هوای سرد خارج شده از سیم پیچ ها یا محصول گرم قرار دهید.
ترموستات با کیفیت پایین یا غیر حساس (دیفرانسیل بسیار گسترده است). ترموستات را از جمله دیفرانسیل یا ترموستات را جایگزین کنید. از تجهیزات خوبی استفاده کنید زیرا کنترل یکنواخت دما برای حفظ کیفیت محصول حیاتی است.
چرخه های یخ زدایی تنظیم نشده یا به درستی کار نمی کنند ، باعث یخ زدگی بیش از حد بین چرخه ها یا اضافه شدن گرمای زیاد به اتاق می شوند. یخ زدایی را از نظر فرکانس ، مدت زمان و خاتمه صحیح بررسی کنید.
جریان هوا در کل فضای ذخیره سازی یکنواخت نیست. برای تعیین محل لکه های هوای مرده از مولد دود استفاده کنید. سیم پیچ های اواپراتور را جابجا کرده یا ظرفیت فن های آنها را افزایش دهید (در صورت امکان). لوله های هوا و یا فن های اضافی نصب کنید. ظروف ذخیره سازی را مرتب کنید تا جریان هوای یکنواخت تری فراهم شود.

مشکل: دمای داخل هوا در طول مدت نگهداری گرمتر از حد مطلوب است

علل احتمالی این موارد: راه حل های احتمالی عبارتند از:
یخچال ناکافی ظرفیت خنک کننده تبریدی بیشتری نصب کنید.
عایق بندی کافی برای استفاده در تابستان. حداقل R-20 را در دیوارها ، R-24 را در اتاق زیر شیروانی و R-12 را روی پایه نصب کنید. کفها به ندرت در انتاریو عایق بندی می شوند ، اما برای استفاده در طول سال می توان هزینه آن را توجیه کرد.
تهویه ضعیف اتاق زیر شیروانی. فراهم می کند که 1 متر 2 از محدودیت EAVE دریچه ورودی منطقه در هر 600 متر 2 سقف، با همان اوج محدودیت منطقه دریچه، و یا مکانیکی در 1 تغییر هوا / 2 دقیقه تهویه.
روزهای آفتابی گرم با سطح سقف تیره. گچ سقف را به رنگ سفید درآورید و تهویه اتاق زیر شیروانی کافی را فراهم کنید ، زیرا اگر سقف رنگ تیره باشد ، دمای اتاق زیر شیروانی می تواند به 60 درجه سانتیگراد برسد.
جریان هوا یکنواخت یا ظرفیت کافی در ذخیره سازی نیست. برای تعیین محل لکه های هوای مرده از مولدهای دود استفاده کنید. سیم پیچ های اواپراتور را جابجا کرده یا ظرفیت فن های آنها را افزایش دهید (در صورت امکان). لوله های هوا و یا فن های اضافی نصب کنید. ظروف ذخیره سازی را مرتب کنید تا جریان هوا یکنواختتر شود.
مکان ضعیف ترموستات که دمای سرما را حس می کند. ترموستات ها را در جریان متوسط ​​هوا در اتاق ، معمولاً در جریان برگشت هوا به سیم پیچ های اواپراتور نصب کنید. از قرار دادن ترموستات در بیرون دیوارهای سرد ، نزدیک درها یا نزدیک هوای سرد که از سیم پیچ اواپراتور خارج می شود ، خودداری کنید.

مشکل: دمای داخل هوا در طول مدت نگهداری سردتر از حد مطلوب است

علل احتمالی این موارد: راه حل های احتمالی عبارتند از:
ترموستات در مکان نامناسبی قرار دارد و دمای گرمتری را حس می کند. ترموستات ها را در جریان متوسط ​​هوا در اتاق نصب کنید ، معمولاً در جریان برگشت هوا به سیم پیچ های اواپراتور. از ترموستات محل در دیوارهای گرم خارج یا نزدیک درها یا چراغ ها خودداری کنید.
عایق بندی کافی برای استفاده در زمستان. حداقل R-20 را در دیوارها ، R-24 را در اتاق زیر شیروانی و R-12 را روی پایه نصب کنید. کفها به ندرت در انتاریو عایق بندی می شوند ، اما برای استفاده در طول سال ، هزینه قابل توجیه است.

مشکل: دمای داخل هوا یکنواخت نیست

علل احتمالی این موارد: راه حل های احتمالی عبارتند از:
جریان هوا یکنواخت نیست یا برای ذخیره سازی ظرفیت محصول کافی نیست. برای تعیین محل لکه های هوای مرده از مولدهای دود استفاده کنید. سیم پیچ های اواپراتور را جابجا کرده یا ظرفیت فن های آنها را افزایش دهید (در صورت امکان). لوله های هوا و یا فن های اضافی نصب کنید. ظروف ذخیره سازی را مرتب کنید تا جریان هوا یکنواختتر شود.
اتصال کوتاه هوا مستقیماً به سیم پیچ های اواپراتور برمی گردد زیرا به دلیل آرایش ضعیف ظرف ذخیره سازی ، از کوچه ها / روزنه هایی که باعث می شود هوا از محصول یا ظروف ذخیره سازی عبور کند ، خودداری کنید. هوا همیشه راحت ترین مسیر را طی خواهد کرد و هوا را مجبور می کند تا یک مسیر پیچ و خم را طی کند تا پتانسیل خنک سازی را به حداکثر برساند. از یک مولد دود برای بررسی اتصال کوتاه استفاده کنید.

مشکل: هوای انبار بوی بد می دهد یا تنفس آن دشوار است

علل احتمالی این موارد: راه حل های احتمالی عبارتند از:
گازهایی مانند دی اکسید کربن یا اتیلن ممکن است در اثر پوسیدگی یا تنفس به مقدار زیاد وجود داشته باشند. به دنبال محصول پوسیده باشید. یک فن خروجی کوچک نصب کنید که تهویه 1 یا 2 تغییر هوا در روز را فراهم کند. برخی از انبارهای جدید (که به عنوان انبارهای کنترل شده ساخته نشده اند) بسیار تنگ هستند بنابراین تهویه طبیعی با تغییر هوا وجود ندارد.

مشکل: سیم پیچ های اواپراتور در حال مایع شدن هستند و میعانات زیادی را اجرا می کنند

علل احتمالی این موارد: راه حل های احتمالی عبارتند از:
سیم پیچ ها در دمای خیلی پایین کار می کنند سیم پیچ ها را تمیز کرده و از دمیدن همه فن ها در جهت صحیح اطمینان حاصل کنید.
دمای سیم پیچ را افزایش دهید. این ممکن است به سیم پیچ اواپراتور با ظرفیت بیشتر نیاز داشته باشد.
سیستم یخ زدایی به درستی کار نمی کند. سیستم یخ زدایی را تعمیر یا سیستم م effectiveثرتری نصب کنید ، زیرا رطوبت نسبی برای اکثر محصولات باید زیاد باشد.
رطوبت نسبی ذخیره سازی زیاد است. برخی از محصولات مانند پیاز ، سیر یا کدو سبز به رطوبت کمتری نیاز دارند.

مشکل: مصرف برق در حال افزایش است

علل احتمالی این موارد: راه حل های احتمالی عبارتند از:
عایق مرطوب یا از بین رفته است. مشکل رطوبت را اصلاح کنید و با عایق مناسب برای سردخانه ها عایق بندی مجدد کنید.
حجم بالاتر از محصول خنک شده نسبت به قبل با افزایش تولید محصول ، یخچال بیشتری نصب کنید. اندازه گیری مناسب سیستم برای کاهش هزینه ها.
محصول گرمتر از فصول گذشته به انبار وارد می شود. واریته های متغیر و آب و هوای متغیر ممکن است به معنای گرمتر بودن محصول برداشت شده باشد و به ظرفیت تبرید بیشتری نسبت به قبل نیاز دارد.
ساختمان کمتر محکم یا درها بیشتر باز می شوند. ساختمان را دوباره محکم کنید زیرا با گذشت زمان از شدت کمتری برخوردار می شوند. فلپ ها را روی درهای ورودی نصب کنید.
سیم پیچ اواپراتور یا سیم پیچ کندانسور (در واحدهای خارجی). سیم پیچ اواپراتور و کندانسور را تمیز کنید.
سو refrige عملکرد تجهیزات برودتی. تجهیزات مورد نیاز خود را با یك پیمانكار برودتی خبره و آشنا به نیازهای محصولات كشاورزی دریافت كنید.

نگهداری ساختار سردخانه و سیستم خنک کننده در شرایط مطلوب به اطمینان از کیفیت بالای محصول کمک می کند و تقاضای پردازنده و خرده فروشی را برای مدت طولانی تر برآورده می کند. برخی از مسائل را می توان با استفاده از تکنیک های ذخیره سازی حل کرد ، اما برخی از آنها باید توسط یک پیمانکار واجد شرایط حل و فصل شود. برای کمک به راه حل های هویت و حل سریع مشکلات ، از جداول بالا استفاده کنید.

اطلاعات تکمیلی

  • اجباری هوا سیستم خنک کننده مخصوص انتاریو تازه میوه ها و سبزیجات ، OMAFRA جزوه 14-039

این بروشور توسط جان Warbick ص مهندس تجدید نظر شده بود.، محصولات باغی، VINELAND، OMAFRA و بررسی توسط هوگ فریزر، OTB مزرعه راه حل و دنیس برینگ، پن تبرید، سنت کاترین.

در صورت ارائه خدمات مشتری قابل دسترسی ، در صورت نیاز به پشتیبانی ارتباطی یا قالب های جایگزین این نشریه ، لطفاً با مرکز ارتباطات اطلاعات کشاورزی ( ag.info.omafra@ontario.ca ) ایمیل کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
تلفن رایگان: 1-877-424-1300
ایمیل: ag.info.omafra@ontario.ca

بدون ديگاه

ارسال نظر