8:00 - 15:00

ساعات کار شنبه – پنجشنبه

031-32358588

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

اینستاگرام

تلگرام

جستجو

تبرید آمونیاک در تأسیسات سردخانه

خلاصه اجرایی

جیمز بروگان ، دیگ بخار هارتفورد

تقاضا برای غذاهای راحت در ایالات متحده منجر به ساخت میلیون ها فوت مربع از سردخانه های عمومی و خصوصی شده است. با ذخیره سازی مدرن رک ، یافتن ارزش محصول بیش از 10 میلیون دلار ذخیره شده در یک مرکز غیر معمول نیست. برای تاسیسات بزرگ سردخانه ، آمونیاک مبرد مورد انتخاب شده است.

پاسخ به نشت و نشت

اگرچه آمونیاک سمی در نظر گرفته می شود ، اما بوی تحریک کننده آن هشدارهای اولیه را برای تخلیه یک منطقه به پرسنل می دهد. با این حال ، حتی اگر سیستم های برودتی مدرن آمونیاک برای جلوگیری از انتشار تصادفی آمونیاک طراحی شده باشند ، اما هر ساله نشت و نشت همچنان اتفاق می افتد. برای جلوگیری از حادثه ، آموزش مناسب کارکنان ضروری است. برنامه های واکنش اضطراری م effectiveثر هستند ، اما هر کارمند باید نقش خود را درک کند و آماده اجرای صحیح برنامه در صورت لزوم باشد.

اپراتورهای واجد شرایط

مهم است که یک سیستم به درستی در کدها و استانداردهای پذیرفته شده ساخته شود ، اما هر سیستمی که نادرست کار کند می تواند خراب شود. داشتن اپراتورهای سیستم خنک کننده آموزش دیده واجد مزایای بسیاری است. اپراتورهای کاملاً آموزش دیده می توانند به اطمینان از عملکرد کارآمد سیستم کمک کنند و اغلب قبل از بروز خرابی مشکلات را تشخیص می دهند. امکاناتی که تمایل به سرمایه گذاری در امر آموزش و نگهداری ندارند تا سیستم تبرید خود را در وضعیت مطلوبی نگه دارند ، به طور تصادفی ترشح آمونیاک دارند.

برنامه ریزی برای موارد اضطراری

هر چقدر به تجهیزات و پرسنل توجه شود ، هیچ تضمینی وجود ندارد که تأسیسات شما به طور تصادفی نشت یا نشت آمونیاک نداشته باشد. جابجایی محصول در داخل تاسیسات می تواند منجر به آسیب دیدگی لوله های محافظت نشده یا اواپراتورهای سیستم شود. خوردگی ، فرسایش ، ناراحتی و لرزش از دیگر شرایطی است که می تواند باعث حادثه شود. شما باید مسیرهای تخلیه را برنامه ریزی کنید و کارمندان خود را با مسئولیت تعیین کنید تا مطمئن شوید همه از آنجا می روند و با پرسنل واکنش اضطراری تماس گرفته می شوند.
این مقاله با متن کامل به موارد اساسی برای کمک به شما در جلوگیری از حوادث و تهیه یک طرح واکنش اضطراری ، از جمله:

  • کنترل نشت و نشت
  • تشخیص و جداسازی آمونیاک
  • سنسورهای آمونیاک

به طور خلاصه

در بیشتر موارد ، سیستم های برودتی با استفاده از آمونیاک ساعت های طولانی کارکرد قابل اعتماد و بدون هیچ گونه حادثه ای را ایجاد کرده اند. هنوز ، صاحبان تاسیسات باید تأثیر احتمالی انتشار در تجارت آنها را كاملاً بشناسند و برای بهبود عملیات ، آموزش پرسنل و برنامه ریزی اضطراری گام بردارند.

درباره نویسنده

جیمز بروگان ، مشاور صنعت با خدمات بازرسی HSB در دنور ، از دانشگاه م theسسه بیمه آمریكا یك عنوان همكار در زمینه مدیریت ریسك (ARM) دریافت كرد. وی متخصص در زمینه کنترل تلفات و مدیریت ریسک در ارتباط با تجهیزات و سیستمهای گرمایشی ، تهویه مطبوع و برودتی است.

مقاله کامل

تبرید آمونیاک در تأسیسات ذخیره سازی سرد

تاریخچه مختصر: اتر به آمونیاک

در سال 1834 ، اولین دستگاه تبرید تراکمی بخار ، که در واقع کار می کرد ، ساخته شد. جاکوب پرکینز ، یک آمریکایی ساکن انگلستان ، سازنده آن بود و دستگاه را با اتر شارژ کرد. دستگاه پرکینز از چهار قسمت اساسی موجود در هر سیستم تبرید مکانیکی که امروزه استفاده می شود استفاده کرد:

  • کمپرسور
  • کندانسور
  • شیر انبساط
  • اواپراتور

از همین ابتدای ساده ، سیستم های برودتی مدرن امروزی توسعه یافتند. آنها از اصول طراحی ، مواد ساخت و کنترل استفاده می کنند که به ما امکان می دهد مواد غذایی را با موفقیت در بازارهای جهانی ذخیره و توزیع کنیم. برای تاسیسات بزرگ سردخانه ، آمونیاک به عنوان مبرد انتخابی تبدیل شده است زیرا بیشترین اثر خنک کننده خنک کننده (btu / lb) و اغلب کمترین اسب بخار ترمز را در هر تن مبرد (BHP / TR) از هر مبرد صنعتی تولید می کند.

اگرچه آمونیاک سمی در نظر گرفته می شود ، اما بوی تحریک کننده آن هشدارهای اولیه را به پرسنل می دهد تا منطقه ای را که غلظت آن زیاد است تخلیه کنند. بسته به دما و رطوبت ، انسان می تواند بخارهای آمونیاک موجود در هوا را با غلظت های کمتر از 20 قسمت در میلیون (ppm) تشخیص دهد. تحریک متوسط ​​بینی از حدود 100 پی پی ام با تحریک عمده با 400 پی پی ام شروع می شود. مگر اینکه به روش دیگری ناتوان باشد ، بشر معمولاً قبل از رسیدن به سطح خطر فوری برای زندگی و سلامتی (IDLH) ، هر منطقه ای که نشت یا نشت آمونیاک داشته باشد را به سرعت تخلیه می کند.

امکانات ذخیره سازی سرد

تقاضا برای غذاهای راحت در ایالات متحده منجر به ساخت میلیون ها فوت مربع از هر دو مکان سردخانه های عمومی و خصوصی شده است. این “انبارهای” سردخانه دارای فریزر و کولر خنک کننده وابسته به سیستم های برودتی آمونیاک برای کنترل دمای داخل فضاها برای حفظ کیفیت و طراوت محصول تا زمان حمل می باشد. با ذخیره سازی مدرن رک ، یافتن ارزش محصول بیش از 10 میلیون دلار ذخیره شده در یک مرکز غیر معمول نیست.

جدیدترین امکانات ذخیره سازی از سیستم های ذخیره سازی و بازیابی کاملاً خودکار چند سطحی استفاده می کنند و امکان ایجاد رد پای کوچکتر (فوت مربع) را برای ذخیره حجم زیاد (فوت مکعب) محصول فراهم می کنند. نگرانی اصلی هر صاحب تأسیسات با استفاده از یخچال آمونیاک باید ایمنی کارکنان باشد ، اگرچه حفظ محصول ، به ویژه هنگامی که مقادیر بالا ذخیره می شود ، نیز باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.

آمونیاک میل زیادی به رطوبت دارد و به راحتی توسط بسیاری از مواد جذب می شود. حتی اگر سیستم های برودتی مدرن آمونیاک به منظور جلوگیری از هرگونه آزاد شدن تصادفی آمونیاک طراحی شده اند ، هر ساله نشت و نشت همچنان رخ می دهد و باعث صدمه ، مرگ و از دست دادن میلیون ها دلار محصول می شود. برنامه های واکنش اضطراری ، صرف نظر از اینکه به خوبی نوشته شده یا جامع باشند ، اگر عملی نشوند ، بی اثر خواهند بود. هر کارمند باید درک کند که در شرایط اضطراری نقش خود را ایفا خواهد کرد ، و آماده اجرای صحیح برنامه در صورت لزوم باشد. هرگونه نشت یا ریختن می تواند به کارمندان آسیب برساند و به راحتی به هزاران محصول یا حتی میلیون ها دلار محصول ذخیره شده آسیب برساند. حتی با وجود بیمه ، تأثیرات مالی برای صاحب تاسیسات می تواند مخرب باشد.چه کاری می توان انجام داد تا احتمال نشت یا نشت به حداقل برسد؟ چگونه می توان اثرات نشت یا نشت را به حداقل رساند؟

کدها و استانداردها

سیستم های تبرید امروزی شامل صدها یا هزار فوت فوت لوله کشی و ظروف بزرگ حاوی بخار و مایع آمونیاک است. کدها و استانداردهایی برای کمک به تعریف مواد و روشهای ساخت وجود دارد. برای لوله کشی آمونیاک ، باید از انجمن مهندسان مکانیک آمریکا (ASME) کد B31.5 – لوله های مبرد استفاده شود. ظروف مورد استفاده در سیستم های برودتی باید مطابق با بخش ASME VIII – کد مخازن تحت فشار خاموش ساخته شوند.

به منظور حفظ “یکپارچگی مکانیکی” سیستمی که بر اساس کدها و استانداردهای پذیرفته شده ساخته شده است ، برای تعمیرات ، به ویژه تعمیرات جوش داده شده ، یا سایر تغییرات در سیستم ، باید از نیروهای واجد شرایط استفاده شود. استاندارد 2 ANSI / IIAR که توسط انستیتوی بین المللی تبرید آمونیاک (IIAR) منتشر شده است به عنوان راهنمای طراحی ، ساخت ، نصب و استفاده از سیستم های تبرید مکانیکی آمونیاک طراحی شده است. IIAR ( www.iiar.org ) بسیاری از استانداردها ، دستورالعمل ها و مقالات فنی مربوط به استفاده ایمن و کارآمد از برودتی آمونیاک را منتشر می کند.

 یک مالک تاسیسات اغلب به یک مهندس یا پیمانکار تبرید باتجربه بستگی دارد تا با کدها و استانداردهای قابل استفاده برای سیستم های تبرید آمونیاک آشنا شود. به همین دلیل ، در هنگام ساخت سیستم جدید ، یا در نظر گرفتن تعمیرات یا اصلاح سیستم قدیمی تر ، نیاز به انتخاب دقیق مهندسان و پیمانکاران واجد شرایط ، باتجربه است. قبل از راه اندازی سیستم های جدید ، یک فرآیند راه اندازی کاملاً مستند باید تکمیل شود. IIAR Bulletin 109 – رهنمودها برای: حداقل معیارهای ایمنی برای سیستم تبرید آمونیاک ایمن می تواند برای بازرسی و مستند سازی یکپارچگی مکانیکی هر دو سیستم تبرید آمونیاک جدید و موجود استفاده شود.

اپراتورهای واجد شرایط

اگرچه داشتن سیستمی که به درستی در کدها و استانداردهای پذیرفته شده ساخته شده باشد ، می تواند تا حد زیادی بیمه شود تا یک سیستم از یکپارچگی مکانیکی بالایی برخوردار باشد ، اما هر سیستمی که به طور نامناسب کار کند ، ممکن است خراب شود. مزایای داشتن اپراتورهای سیستم برودتی واجد شرایط و آموزش دیده بسیار است. اپراتورهای کاملاً آموزش دیده می توانند به اطمینان از کارایی سیستم کمک کنند و اغلب قبل از بروز خرابی مشکلات سیستم را تشخیص می دهند. امکاناتی که تمایلی به سرمایه گذاری در آموزش و نگهداری سیستم تبرید در شرایط مناسب ندارند ، به احتمال زیاد آزادسازی تصادفی دارند.

تسهیلات با سیستم های برودتی آمونیاک با شارژ بالاتر از 10000 پوند تحت مقررات مدیریت ایمنی فرآیند (PSM) و مقررات برنامه ریزی مدیریت ریسک (RMP) آژانس حفاظت از محیط زیست (EMP) سازمان امنیت و بهداشت شغلی قرار دارند که مستندات رسمی آموزش برای اپراتورها. دارندگان سیستم های کوچکتر نیز تحت “بند وظیفه عمومی” OSHA که می گوید:

“(الف) هر کارفرما –

(1) برای هر یک از کارمندان خود شغل و محل کار فراهم می کند که عاری از خطرات شناخته شده ای باشد که باعث مرگ یا صدمه جدی جسمی به کارمندان وی شود. ”

منابع آموزشی بسیار خوبی در دسترس است. سازمان هایی مانند IIAR ، انجمن مهندسین و تکنسین های برودتی (RETA – www.reta.com ) و کنسرسیوم برودتی صنعتی (IRC – www.irc.wisc.edu ) منابع خوبی برای دوره های آموزشی هستند که برای ارتقا design طراحی و عملکرد کارآمد طراحی شده اند. سیستم های تبرید آمونیاک – سایپرز ، باشگاه دانش

برنامه ریزی برای موارد اضطراری

داشتن سیستمی با یکپارچگی مکانیکی خوب که توسط پرسنلی کاملاً آموزش دیده اداره می شود ، مطمئناً احتمال نشت یا نشت تصادفی را به حداقل می رساند ، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که مرکز شما دچار حادثه شود. خرابی های مربوط به حرکت محصول در تأسیسات (آسیب ضربه) می تواند در صورت محافظت نشدن لوله کشی یا اواپراتور سیستم رخ دهد. در ذخیره سازی رک ، فضای پالت در مجاورت اجزای سیستم باید از توقف های مکانیکی یا سایر وسایل استفاده کند تا از احتمال برخورد در اثر لیفتراک جلوگیری شود.

با گذشت سالها از فعالیت ، یک سیستم می تواند در معرض خوردگی ، فرسایش ، ناراحتی ، لرزش و سایر شرایطی باشد که ممکن است منجر به نشت یا ریزش شود. همانطور که قبلاً اشاره شد ، ایمنی کارمندان مورد توجه اصلی خواهد بود. مسیرهای تخلیه باید برنامه ریزی شود و کارمندان تعیین شده مسئولیت اطمینان از تخلیه مناسب و تماس با پرسنل واکنش اضطراری را بر عهده خواهند داشت. یکی از سخت ترین سوالات برای پاسخگویی به هر صاحب تاسیسات این خواهد بود که “چه کسی به نشت یا ریختن آمونیاک پاسخ خواهد داد؟” در صورت پاسخگویی کارمندان ، به آموزش و تجهیزات مناسب برای کمک به مکان یابی و جداسازی هرگونه نشت یا نشت نیاز دارند. مقررات مختلف OSHA سطح آموزش مورد نیاز و ارتباطات Hazard را تعیین می کند. داشتن کارمندانی که به عنوان “اولین پاسخ دهندگان” به درستی آموزش دیده و مجهز شوند ، به جداسازی سریع نشت یا ریختن کمک می کند ،و خاموش شدن ایمن سیستم.

به دلیل ماهیت سمی آمونیاک ، بسیاری از دارندگان تاسیسات به بخش های آتش نشانی محلی یا تیم های HAZMAT وابسته می شوند تا به نشت یا نشت آمونیاک پاسخ دهند. این ممکن است برای محافظت از کارمندان موثر باشد ، اما احتمال انتشار زیاد و از دست رفتن قابل توجه محصول در انبار را افزایش می دهد. دارندگان تاسیسات باید تأثیر کلی را که یک انتشار بزرگ می تواند بر عملکرد آنها داشته باشد ، در نظر بگیرند. قطع کار ، از دست دادن تجارت ، آسیب رساندن به نام تجاری ، محدودیت های بیمه ناکافی ، و استنادات OSHA و EPA می تواند از نظر اقتصادی برای صاحب تأسیسات مخرب باشد.

کنترل نشت و نشت

علاوه بر اطلاع از تسهیلات اصلی و پرسنل واکنش اضطراری ، یک برنامه اضطراری خوب باید شامل روشهای کنترل نشت / نشت آمونیاک مانند جداسازی منطقه ، خطوط تأمین مایعات آمونیاک در صورت لزوم و خاموش شدن سیستم تبرید باشد. روش های پاکسازی و خنثی سازی نیز باید تعریف شود. پرسنل واکنش اضطراری باید با اطلاعات ایمنی مواد (MSDS) برای آمونیاک بی آب آشنا باشند. تهویه و خنثی سازی اسپری آب سرد دو روش معمول برای به حداقل رساندن آلودگی است. آب نباید به طور مستقیم بر روی آمونیاک مایع پاشیده شود.

 روش های واقعی بسته به نوع طرح تاسیسات ، نوع محصول در انبار و نحوه بسته بندی آن متفاوت خواهد بود. برای محصولی که در پلاستیک مهر و موم شده است ، ممکن است فرصت های خوبی برای نجات وجود داشته باشد. در موارد دیگر ، اگر یک سازمان تنظیم کننده نظیر سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) یا وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) محکومیت این محصول را انجام دهد ، ممکن است هزینه های بسته بندی مجدد بسیار زیاد باشد یا ممکن نباشد. جداسازی صحیح محصولی که ممکن است آلوده باشد ، تعریف و مستند سازی روشهای آزمایش کمک بسیار مهمی به هرگونه تلاش برای نجات خواهد بود. موقعیت مکانی ممکن برای ذخیره سازی جایگزین و برنامه انتقال محصول به خارج از یک منطقه آلوده نیز باید در برنامه شما باشد.

تشخیص و جداسازی آمونیاک

عوامل زیادی می توانند بر میزان اجرای یک طرح واکنش اضطراری تأثیر بگذارند. برنامه های اضطراری باید به طور معمول انجام شوند و کارکنان باید از مسئولیت های خود آگاهی کامل داشته باشند تا برنامه موثر واقع شود. پرسنل واکنش اضطراری باید با چیدمان تاسیسات و محل تجهیزات تبرید آشنا شوند.

دارندگان تاسیسات استراتژیک دیگری باید هنگام تنظیم یک برنامه واکنش اضطراری م forثر برای نشت یا نشت ، در نظر بگیرند ، نصب سیستم تشخیص آمونیاک است. اگرچه طراحی های اولیه سیستم مستعد سفرهای مزاحم است ، اما امروزه یک سیستم کاملاً برنامه ریزی شده و طراحی شده می تواند در کنترل میزان بخار یا مایعات از دست رفته در اثر انتشار تصادفی بسیار م effectiveثر باشد. شما باید با تعیین دقیق آنچه انتظار دارید سیستم تشخیص آمونیاک انجام دهد ، شروع کنید. این به طرح و نوع محصول موجود در انبار بستگی دارد.

اگر به عنوان مثال ، تاسیسات فقط از یك یا دو فریزر بزرگ تشکیل شده باشد ، باید جداسازی در منبع مایع اصلی یا شیر “كینگ” واقع در خروجی گیرنده اصلی و خاموش شدن خودكار سیستم در نظر گرفته شود. اگر با این وجود ، تأسیسات شما دارای چندین اتاق كوچكتر است كه فقط یك یا دو اواپراتور در هر اتاق دارند ، ضمن جلوگیری از خراب شدن محصول ، باید سیستم مایع جدا شده از مایع را نیز حفظ كنید. به طور کلی ، هرگونه استراتژی ایزوله که به حداقل رساندن میزان نشت یا نشت و جلوگیری از اتلاف کل شارژ سیستم کمک کند ، باید در نظر گرفته شود.

سنسورهای آمونیاک

هنگام تعیین نوع سنسور ، تنظیم و محل قرارگیری حسگرهای آمونیاک جداگانه ، نوع محصول و حساسیت آن به آلودگی (زیاد ، کم ، متوسط) باید در نظر گرفته شود. شرایط محیطی نیز باید مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مثال ، در ذخیره انگور ، بخور با دی اکسید گوگرد می تواند برای برخی از انواع حسگرهای آمونیاک بسیار مضر باشد. برای هرگونه محدودیت سنسور یا سیستم خاص آنها ، باید از ادبیات تولیدکنندگان استفاده شود. برای محصولی مانند میوه های تازه در فضای “فضای کنترل شده” (CA) که اکسیژن به سطح بسیار کمی کاهش می یابد ، سنسورهایی که می توانند با اطمینان میزان کم (15 ppm یا کمتر) را تشخیص دهند ، مورد نیاز است.

کارت های سنجش آمونیاک (تغییر رنگ) که قادر به تشخیص سطح آمونیاک در محدوده ppm 1-5 هستند نیز به عنوان یک هشدار اولیه برای محصولی که بسیار مستعد آلودگی آمونیاک است در دسترس است. کارت ها ارزان هستند و در صورت عدم وجود آمونیاک به رنگ اصلی برمی گردند. با این حال نباید آنها را جایگزینی برای یک سیستم تشخیص و جداسازی آمونیاک با طراحی مناسب دانست. در صورت استفاده از سیستم تشخیص آمونیاک نوع نمونه برداری ، باید تدابیری اندیشیده شود تا فواصل نمونه برداری در کمترین حد ممکن (کمتر از 15 دقیقه) انجام شود. سیستم های نمونه برداری به سطح بالاتری از نگهداری و بررسی های مكررتر نیاز دارند تا اطمینان حاصل كنند كه به درستی به نشت یا نشت پاسخ می دهند.

به غیر از هشدارهای شنیداری صوتی و یا تصویری ، باید تصمیم بگیرید که چه عملکردهای اضافی توسط سیستم تشخیص آمونیاک و در چه سطحی فعال شود. از آنجا که روغن مورد استفاده در سیستم های برودتی به گونه ای طراحی شده است که به راحتی با مبرد مخلوط می شود و تله های روغن 100 درصد موثر نیستند ، مقداری انتقال روغن رخ می دهد. این میزان حد قابل اشتعال آمونیاک بی آب (16 تا 25 درصد حجمی در هوا) را کاهش می دهد زیرا اکنون مخلوطی از روغن و آمونیاک است. برای یک اتاق ماشین ، تنظیم 100 ppm تا 200 ppm ممکن است مناسب باشد ، با فعال کردن خودکار فن های تهویه برای حفظ غلظت زیر حد قابل اشتعال. برای فریزرهایی که برای نگهداری غذاهای منجمد بسته بندی شده استفاده می شوند ، ppm 50 یک تنظیم معمول است.

در حالی که سنسورهای الکتروشیمیایی رایج ترین نوع سنسور مورد استفاده هستند ، سایر فن آوری های سنسور مانند سنسورهای مادون قرمز ، حالت جامد ، فیلم پلیمری و نیمه رسانا می توانند ضمن کاهش هزینه های نگهداری و نیازها ، به افزایش عمر سنسور کمک کنند. صاحب تأسیسات ، اپراتورهای سیستم و پرسنل تعمیر و نگهداری باید از عملکرد و طراحی سیستم تشخیص و جداسازی آمونیاک خود آگاه شوند. از آنجا که پرداختن به این موضوع می تواند موضوع بسیار پیچیده ای باشد ، بنابراین باید از منابع مختلف صنعت استفاده شود.

جامعه Instrument of America ISA-RP 92.03.02-1999 (نصب ، بهره برداری و نگهداری از ابزارهای تشخیص آمونیاک (مقیاس کامل 25-500 پی پی ام)) را به عنوان کمکی در انتخاب ، بهره برداری و نگهداری سیستم های تشخیص آمونیاک منتشر کرده است. این واقعیت که سرمایه گذاری مورد نیاز برای خرید و نصب یک سیستم تشخیص آمونیاک با طراحی مناسب اغلب کمتر از 1 درصد از ارزش محصول ذخیره سازی است ، دلایل انجام چنین سرمایه گذاری به سرعت از بین می رود.

خلاصه

سیستم های برودتی مکانیکی با استفاده از آمونیاک سالهاست که در کنار ما هستند. در بیشتر موارد ، آنها ساعتهای زیادی از کارکرد قابل اعتماد و بدون هیچگونه حادثه ای را ثبت می کنند. دارندگان تاسیسات سردخانه باید تأثیر کلی آزاد شدن آمونیاک بر عملکرد آنها را ارزیابی کنند و چه کسی به جداسازی و پاک سازی نشت یا نشت پاسخ خواهد داد. داشتن اپراتورهای کاملاً آموزش دیده می تواند به پیشرفت کارایی سیستم تبرید آمونیاک و شناسایی مشکلات عملکرد سیستم قبل از بروز خرابی کمک کند.

سیستم های با درجه بالای یکپارچگی مکانیکی احتمال نشت یا نشت را کاهش می دهند ، اما هیچ تضمینی در برابر انتشار تصادفی نیستند. داشتن یک برنامه واکنش اضطراری مدون ، مدون و برنامه ریزی شده که به طور روزمره تمرین و بهبود یابد ، می تواند اثر نشت یا نشتی را که ممکن است رخ دهد به حداقل برساند. یک سیستم خودکار شناسایی و جداسازی آمونیاک می تواند با کنترل اندازه انتشارهای تصادفی ، اغلب برای سرمایه گذاری که کمتر از 1 درصد ارزش محصول ذخیره شده در تأسیسات شما است ، برنامه پاسخ شما را افزایش دهد.

درباره نویسنده

جیمز بروگان ، مشاور صنعت با خدمات بازرسی HSB در دنور ، از دانشگاه م موسسه بیمه آمریكا یك عنوان همكار در زمینه مدیریت ریسك (ARM) دریافت كرد. وی متخصص در زمینه کنترل تلفات و مدیریت ریسک در ارتباط با تجهیزات و سیستمهای گرمایشی ، تهویه مطبوع و برودتی است.

بیانیه سلب مسئولیت:

همه توصیه ها رهنمودهای کلی هستند و هدف آنها جامع و کامل نیست و همچنین برای جایگزینی اطلاعات یا دستورالعمل های سازنده تجهیزات شما طراحی نشده اند. برای دریافت راهنمایی های بیشتر با نماینده خدمات تجهیزات یا سازنده خود تماس بگیرید.

بدون ديگاه

ارسال نظر