8:00 - 15:00

ساعات کار شنبه – پنجشنبه

031-32358588

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

اینستاگرام

تلگرام

جستجو

توزیع هوا نوآورانه: کانال های هوای ساخته شده با الیاف نساجی

برای اولین بار، فناوری توزیع هوا از طریق سیستم های پارچه ای بیش از 30 سال پیش در دانمارک ظاهر شد.

کانال‌های هوای نساجی جایگزینی عالی برای کانال‌های هوای فلزی هستند:

حمل و نقل آن‌ها در صورت تا شدن آسان، نصب سریع، وزن سبک و خواص بهداشتی عالی داردند. کانال های هوای ساخته شده از الیاف نساجی برای توزیع هوا از تاسیسات تهویه، تبرید یا گرمایش هوا استفاده می شود، یعنی فقط برای جریان هوا کار می کنند، توزیع یکنواخت و جهت دار جریان هوا را در کل منطقه تضمین می کنند، از “مناطق مرده” جلوگیری می کنند.
کانال های هوا همچنین در مجتمع های برودتی، مجتمع های گلخانه ای، انبارهای نگهداری گل، در مزارع (از جمله گاوداری ها) و همچنین در هر جایی که برای توزیع حجم زیادی از هوا در سیستم های تهویه و تهویه مطبوع مورد نیاز است استفاده می شود.

یکی از مزایای اصلی کانال های هوای نساجی، بهداشتی بودن است. مجاری هوا از کابل خارج شده، در ماشین با پودر معمولی در دمای آب 30 درجه سانتیگراد شسته شده ، خشک شده و به کابل ها آویزان می شود.
کانال های هوا نساجی به سفارش ساخته می شوند. انتخاب مقطع (دایره، نیم دایره و …)، روش توزیع هوا (درج شبکه، سوراخ، میکروپرفوراسیون، نازل)، ابعاد (محدوده اندازه مطابق با موارد استاندارد گالوانیزه)، رنگ و سایر مشخصات فنی مطابق با نیاز مصرف کننده ایاد می شود.
پارچه صاف از الیاف پیوسته ساخته شده است، به طوری که نخ های جداگانه روی سطح آن بیرون زده و مجرای هوا ظاهر اصلی خود را برای عمر طولانی (7-10 سال) حفظ می کنند. در موارد تولید مداوم، داشتن مجموعه ای از کانال های هوای جایگزین برای مشتری راحت است.

7 مزیت کانال هوای نساجی در صنایع غذایی

  • به دلیل سرعت کم حرکت هوا گرد و غبار و محصولات سبک وزن جابجا نمی شوند.
  • عدم وجود مناطق مرده (مناطق هوای راکد) به دلیل توزیع یکنواخت هوا. حجم کامل انبار محصولات نهایی به طور مساوی کار می کند.
  • کارکنان به دلیل عدم وجود جریان هوا آسایش بیشتری دارند.
  • نصب سریع به دلیل سبک بودن جنس و بست های ساده.
  • نصب آسان به دلیل عدم نیاز به عایق حرارتی کانال های هوا در سیستم های تهویه مطبوع.
  • بهداشتی بودن به لطف تمیز کردن در ماشین لباسشویی.
  • سیستم های نساجی 2-3 برابر ارزان تر از فلزی هستند.

 

نویسنده: ورا سوشچوا (مدیر کل Altera-Climat LLC)

www.textile-air.ru

بدون ديگاه

ارسال نظر