8:00 - 15:00

ساعات کار شنبه – پنجشنبه

031-32358588

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

اینستاگرام

تلگرام

جستجو

عیب یابی سیستم برودتی سردخانه

عیب یابی سیستم برودتی سردخانه به صورت تخصصی ،اولین مرحله از فرآیند تعمیر آن محسوب می شود زیرا تا زمانی که مشکل به وجود آمده برای سیستم عیب یابی نشود امکان تشخیص این که کدام بخش نیاز به تعمیرات دارد و یا کدام قطعه نیاز به تعویض دارد امکانپذیر نیست.

ازاین رو مرحله عیب یابی از اهمیت بالایی در تعمیر سیستمهای برودتی سردخانه برخوردار است ، زیرا در صورت تغییرات در سیستم و تعویض قطعاتی که در واقع مشکل سیستم از آن ناحیه نبوده ، همچنان که مشکل به قوت خود باقیست ، هزینه گزافی نیز به خاطر تعمیرات قطعه سالم بروی دست شما باقی خواهد گذاشت. از جهت دیگر این مسئله در بلند مدت ، عمر مفید  و عملکرد بهینه ی  تجهیزات شما را به دلیل تعمیرات نابجا کاهش خواهد داد. کته مهم دیگرکه در بحث رفع عیب سردخانه ها مطرح است ،به حداقل رسیدن زمان عیب یابی و تعمیرات می باشد.

از آنجایی که عیب  سردخانه زمانی خود را نشان میدهد که سیستم استارت خورده ومحصول در آن قرار گرفته و یا قرار است محصول در آن قرار داده شود در نتیجه فوت وقت و بالا ماندن دمای محصولات در سالن که نتیجه عدم رفع عیب سیستم برودتی است ،خسارات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت که از آن جمله میتوان به خرابی محصولات نگهداری شده ویا عدم اعتماد مشتریان در نگهداری محصول توسط سردخانه اشاره کرد.

دانش تدبیر برنا افتخار دارد تا در پرتوی افزایش میزان رضایت سردخانه داران  و کارفرمایان گرامی  با به  کارگیری متخصصین پرتجربه ، فرآیند عیب یابی فنی تجهیزات سردخانه شما را در کوتاه ترین زمان ممکن با حداکثر دقت بر عهده بگیرد و خاطر شما را بابت تشخیص دقیق عیب و ایراد بوجود آمده و راه حل رفع آن ها آسوده گرداند.

عیب یابی و رفع عیب یک سردخانه میتواند شامل عیوب مکانیکی و الکتریکی باشد که در ادامه به بررسی این مشکلات به صورت مختصر اما طبقه بندی شده می پردازیم.

شایان ذکراست مطالبی که  در ادامه  به آن خواهیم پرداخت میتواند کمکی باشد به دانشجویان، کارآموزان وهمکارانی که به تازگی به عرصه صنعت سردخانه گام نهاده اند.

 

دانلود فایل pdf

ویرایش اول | خرداد 1400

وب سایت نویسنده: مهندس مصطفی شمسی

1 نظر

  • هادی
    پاسخ تیر 30, 1400 در 11:54 ق.ظ

    سلام
    صادقانه قدردانی می کنم …

ارسال نظر